ماه و ماهی

ماه و ماهی

من جمله تو بودم و نمے دانستم ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

پنجشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۷، ۰۷:۲۴ ب.ظ

روسیاهم از این حال دلتان آقا جان... روسیاهم بخاطر این حجم بزرگ غربت و دلتنگی تان... 

اگر آمدنتان را با هر گناه و معصیتم عقب انداختم... اگر بجای مرهم بر زخمهایتان زخم روی 

زخمتان بودم.. روسیاهم مولا جان! 

به قول شاعر: 

دعای ما به در بسته میخورد

ای کاش

خودت برای ظهورت دعا کنی 

آقا...!! 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۹
**روشنا **

نظرات  (۵)

۱۹ مهر ۹۷ ، ۱۹:۴۲ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام.
فوق العاده بود.
واقعا خیلی گناهکار و روسیاهیم(البته اسائه ادب خدمت دوستان نشه خودم رو میگم) 
آقا "ای کاش خودت برای ظهورت دعا کنی"
«اللهم عجل لولیک الفرج»
پاسخ:
سلام
ممنونم از حضورتون
بنده خودم رو عرض کردم.. 
دوستان که حتما خیلی وضعشون از حقیر بهتره.. 
التماس دعا
۱۹ مهر ۹۷ ، ۲۰:۳۵ پریسا سادات ..
هعی...
پاسخ:
:(
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج بحق فاطمةَ الزَهراء سَیِّدةِ نِساء العالَمین (س)
پاسخ:
آمین...
واقعا شرمنده ایم ....
اکثرمون توی زندگیامون غرق شدیم و یه ذره هم به فکر اماممون نیستیم ... 
تلنگر خوبی بود ...
ممنونم 
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
سپاس از حضورتون
بله متاسفانه همینطوره... 
خواهش میکنم البته بنده خودم رو عرض کردم.. 
آمین... 
۲۱ مهر ۹۷ ، ۱۶:۳۹ مـــــحـــــمدبـــــاقـــــر علیرضالو
حدیثی بسیار هراساننده.
«شیعیان......»
آقا جانمان با وجو همه این ظلمها که از ناحیه امثال من به او میشود، میفرمایند«شیعیان»
و این یعنی همان« إنّاغیرمهملین لمراعاتکم...ما از یاد شما غافل نیستیم.
ممنونم آقا جان که با تمامی بدیهایم مرا شیعه خود میدانی و از خود نمیرانی....
شرمنده ام آقا جان که با این هم توجه تان ، باز هم عرق شرمساری بر چهره ام نقش بسته و بادیدن این کلام مبارکتان، بیشتر وبیشتر خجل شدم.

(کاش ماهم کمی غربت کشیده بودیم تا ذره ای درک میکردیم....هزاران سال غربت...هزاران بار عاشورا را دیدن....هزاران بار فاطمیه را دیدن...هزاران بار خون گریه کردن شبانه روزی....هزاران بار استغفار برای گناهان تک تک امثال من...
و هزاران بار ادعای دروغ و غیر عملی از من...
(دلم با مطلبی که نوشتید حسابی گرفت اجرتون با آقا)
(ممنون از این مطلب فوق العاده زیباتون که باعث شد لحظه ای بیاد آقایمان بیا فتیم)
با تشکر
ادمین وبلاگ:تلنگرتفکر
پاسخ:
سپاس از توجه و حضورتون... 
واقعا هر چقدر از غربت آقا بگیم نمی تونیم ذره ای از اینمهه اندوه و دلتنگی که مسببش امثال بنده هستند رو درک 
کنیم...
ان شاءالله اینهمه نامهربانی و غفلت رو بر ما ببخشایند و برامون دعا کنند.. هر چند که با وجود همه ی اینها ایشان هر صبح و شام
برای شیعیانشون دعا میکنند و به گفته ی خودشان لحظه ای از یاد شیعیانشان غافل نیستند... 
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">