ماه و ماهی

ماه و ماهی

من جمله تو بودم و نمے دانستم ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

غرق شدیم...

چهارشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۲۱ ب.ظ

غرق شدم...! 

غرق شدی...! 

غرق شد...! 

.... 

من، در روزمرگی... 

تو در بی کرانه ی شهادت... 

مادرت، در دریای خون دل... 

موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۱
**روشنا **

نظرات  (۹)

:(
تلنگر خوبی بود .. مثل همیشه
پاسخ:
اول از همه برای خودم... :(
سپاس از حضور شما
۲۱ آذر ۹۷ ، ۱۷:۰۸ پریسا سادات ..
:(
هعی...
پاسخ:
😢
روحشان شاد یادشان گرامی باد 
پاسخ:
سپاس از توجه و حضور شما... 
۲۱ آذر ۹۷ ، ۲۰:۱۶ استاد: دست نویــس ...
بسیار زیبا
ولی درد ناک
پاسخ:
بله همینطور هست...
سپاس از حضور شما
۲۱ آذر ۹۷ ، ۲۰:۵۲ سربازکوچولو ...
واقعا 
احسنت 
پاسخ:
سپاس از حضور شما... 
۲۲ آذر ۹۷ ، ۱۵:۳۹ جناب منزوی
من هم غرق شدم
پاسخ:
😢😢
شهیدان را به آب ناب شویند
درون چشمۀ مهتاب شویند
شهیدان همچو آب چشمه پاکند
شگفتا، آب را با آب شویند؟!


طوبی لهم و حسنَ مآب...
پاسخ:
چه رباعی زیبایی... 
سپاس از حضور شما و محبتتون!! 
۲۷ آذر ۹۷ ، ۱۲:۰۵ حسن مجیدیان
زمین چقدر حقیر است آهای خاکی ها....
سلام
بسیار عالی
موفق باشی
پاسخ:
سلام
متشکرم
سپاس از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">