ماه و ماهی

ماه و ماهی

من جمله تو بودم و نمے دانستم ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

چادرت را در آغوش بگیر...

يكشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۴۶ ب.ظ

بانو!

این چادر تا برسد به دست تو،

هم از کوچه های مدینه گذشته.. 

هم از کربلا.. 

وهم از بازار شام...!! 

چادرت را آغوشت بگیر،

وبگو برایت روضه بخواند‌... 

همه را از نزدیک دیده است... 


موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۳
**روشنا **

نظرات  (۱۰)

۱۳ آبان ۹۷ ، ۱۴:۴۹ منِ پر حرفツ
(یک عدد لبخند خیلیییی پر رنگ)
پاسخ:
😊😊
۱۳ آبان ۹۷ ، ۱۵:۵۷ هادی کاویانمهر
باسلام چادریعنی سنگرزن .خواهرها تاوقتی واقعا درکش نکردین داخل این سنگرنشین چون بخاطراین سنگر برپابمونه خیلی هارفتن وخیلی ها جانبازشدن .پس چادرمقدسه وچادر حرمت زن و پوشش زن که  درامان باشدازچشم ناپاک .خدایاحرف زیاد وقت اندک .خودت کاری کن سنگربان اصلی پیدابشه و حرمتش نگه داشته بشه یاحفظ بشه.موفق وموید
پاسخ:
سلام
بله کاملا موافقم اما چادر فقط یه سنگر نیست... 
چادر یا همون حجاب کامل و صحیح نشون دهنده ی عقیده و باورهای متعالی یک زن مسلمان هست!! 
اینکه می فرمایید تا درکش نکردیم داخل این سنگر نشیم رو قبول ندارم... 
به عنوان یک زن مسلمان بر من واجب هست که حجابم رو حفظ کنم ولو اینکه فلسفه و علتش رو
نفهمم و یا درک نکنم...حالا اگه فلسفش رو هم فهمیدم که( در این مورد خاص واقعا هم باید بدونم تا با عشق و علاقه  بهش عمل کنم) خیلی بهتر هست... 
سپاس از حضور شما



۱۳ آبان ۹۷ ، ۱۶:۱۶ پریسا سادات ..
:)
پاسخ:
😇😊
۱۳ آبان ۹۷ ، ۱۶:۲۰ هادی کاویانمهر
دلیلش  الان عرض مکینم .جسارت به شماودوستان نباشه خیلی ها دارند ازش به عنوان پوشش استفاده میکنند . منظورم که انشالله متوجه شدین دیگه
پاسخ:
خواهش میکنم.. 
منظورتون از پوشش چیه؟
یعنی حجابشون کامل نیست به همراه چادر؟ 
یا اعتقاداتشون ضعیفه؟

۱۳ آبان ۹۷ ، ۱۶:۲۷ هادی کاویانمهر
منظورم همون چادر که تظاهرمیکنند که چادربه سرهست ولی باطن توهین به چادرمیشه یعنی اینکه هنوز درکش نکرده که داره ازش سوء استفاده میکنه .
پاسخ:
مطمئن باشید هیچ اتفاقی برای چادر و قداستش نمی افته
😊😇

من اگر چادریم از نظر لطف شماست


(من بی تقصیرم، کار دستای پشت پرده است😂🙂) 

پاسخ:
😁😁
بله متوجه شدم... 
۱۳ آبان ۹۷ ، ۱۶:۴۱ مهدی قاسمی

حجاب یعنی این:)
پاسخ:
:) 
سپاس از حضور شما
۱۳ آبان ۹۷ ، ۲۳:۰۸ فرید پرهمت
من که چادر ندارم ولی اگه می داشتم، چشم.
پاسخ:
😑😐😐
۱۴ آبان ۹۷ ، ۰۰:۴۴ جناب منزوی
نگاه زیبایی به چادر بود
پاسخ:
سپاس از همراهیتون... 
جالب و مفید!
:)

پاسخ:
:)
سپاس از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">