ماه و ماهی

ماه و ماهی

من جمله تو بودم و نمے دانستم ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

مهربان من!!

پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۳۰ ب.ظ

نفس خاله( خواهرزاده ی عزیزم)   افتاده بود روی دنده ی لجبازی و هر کاری  خواهری بهش میگفت عکسشو انجام میداد... 

بالاخره صبر خواهری سر اومد و نفس خاله رو حسابی دعوا کرد... اونم اومد بغل من و شروع کرد به گریه کردن منم بغلش کردم و بهش گفتم برو از مامانی معذرت خواهی کن و بگو ببخشید... اونم با همون حال اشک و گریه رفت سمت خواهری بهش گفت ببخشید مامانی!!  خواهری از عصبانیت روشو برگردونده بود اما وقتی صدای معذرت خواهیشو شنید یه لحظه هم  مکث نکرد برگشت و سریع بغلش کرد و... 

***

حالا تو به من بگو! 

محبت یه مادر نسبت به فرزندش بیشتره؟؟

یا محبت تو نسبت به بنده هات؟؟

مگه غیر از اینه که... 

تو از همه ی همه ی مهربونای دنیا مهربون تری...

تو از همه ی همه ی مادرای دنیا مهربون تری...

تواز هر مهربونی... مهربون تری... به من بگو غیر از اینه؟؟

پس به حرمت همه ی  مهربونی هات که حد و مرز و قید و شرط و انگیزه و اندازه نداره... 

الهی العفو... 

روتو برگردون و بغلم کن!!! 





 

موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۷
**روشنا **

نظرات  (۱۵)

الهی العفو....
تشبیهات خوبی بود ...
پاسخ:
ممنون! 
سپاس از حضور شما

اون قسمت که گفتین افتاد رو دنده لج و کارها رو برعکس انجام میداد یک لحظه فکر کردم ممکن من خواهرزادتون باشم و شما خاله من😊
بعد دیدم ایشون گریه کرد و عذرخواهی کرد فهمیدم نمیتونم من باشم پس😂😁
خدا نگهدارشون باشه هم خواهر و هم خواهرزادتون رو.

پاسخ:
حالا هرازگاهی معذرت خواهیم بدک نیستا😊
خدا نگهدار شما و عزیزاتون باشه... ممنون خواهری
۱۷ آبان ۹۷ ، ۲۱:۳۷ مهدی قاسمی
خدا خیرتون بده با این پست های زیباتون:) ادم رو از این رو به اون رو میکنه! 
پاسخ:
خواهش میکنم... نظر لطفتونه
سپاس از همراهیتون
۱۷ آبان ۹۷ ، ۲۱:۴۷ دخترِ بی بی
بغلم کن!
پاسخ:
😇😊
سپاس از حضورتون
عالی
پاسخ:
نظر محبت شماست
سپاس از حضورتون
خدا حفظش کنه خواهر زاده عزیزت رو :)

الهی العفو 

پاسخ:
ممنون عزیزم
خدانگهدار شما باشه
😊😊
عذر خواهی رو اگر بتونم، گریه هرگز
پاسخ:
خوبه... 
😊😊

۱۷ آبان ۹۷ ، ۲۲:۵۷ احوال نویس :)
خیلی خوب نوشتی
مرسی بابت تلنگر
پاسخ:
ممنون عزیزم نظر لطفته
همینطوری دلی بود... 
:)
پاسخ:
😊😊
۱۷ آبان ۹۷ ، ۲۳:۴۶ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
متن خیلی قشنگی بود.
الهی العفو.
موفق باشین.

پاسخ:
سلام جناب استاد
ممنون از نظر لطفتون... (:
شما هم همینطور
۱۸ آبان ۹۷ ، ۰۰:۲۰ متاهل پر درد سر
عالی بود 

پاسخ:
ممنونم
(:
۱۸ آبان ۹۷ ، ۲۰:۱۶ جناب منزوی
عاشقانه ی مادر و فرزند دلنشین بود :)
اگه ما هم مثل همون بچه از ته دل بگیم ببخش، حتماً بغل میکنه
پاسخ:
بله قطعا همینطور هست.. 
سپاس از حضور شما
(:
چه توصیف قشنگی :)

پاسخ:
:) 
۲۰ آبان ۹۷ ، ۰۸:۳۱ عبداله رضوی
عالی بود
پاسخ:
متشکرم
سپاس از همراهیتون
ووای چه متن زیبایی
عالی بود😍😊
پاسخ:
سپاس از حضور شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">