ماه و ماهی

ماه و ماهی

من جمله تو بودم و نمے دانستم ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

هنرنمایی نفس...

پنجشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۷، ۰۲:۲۳ ب.ظ

الهی من بگردم نفس خاله رو که همش دو سال و نیم بیشتر نداره ولی چه نقاشی هایی میکشه... 😘😘

نقاشان زبر دست تاریخ از جمله :لئوناردو داوینچی.. وینست ون گوک.. پابلو پیکاسو.. ادوارد مونش و... 

 خلاصه همگی  باید بیان یه دوره ی کاملا تخصصی زیر دست جناب نفس آموزش ببینن...( البته فکر کنم یکم‌سختشون بشه‌ بخوان از‌اون دنیا‌ تشریف بیارند) 

 

پ. ن: در تشریح هنرنمایی جناب استاد اضافه میکنم که اون هیولای قرمز رنگ بی سر و دم به گفته ی جناب استاد مختار سقفی و اون جنبنده ی بنفش سه پا اسب جناب مختار سقفی می باشد... 

پ. ن۲: علاقه ی جناب استاد به سریال مختارنامه و شخصیت مختار سقفی انقدر شدت گرفته که تمام دفتر نقاشی استاد پر شده از تمثال های رنگارنگ و مختلف جناب مختار سقفی توسط خاله و دایی و مامان و بابای جناب استاد و اکنون خدا رو شکر دیگه خودشون در کشیدن تمثال جناب مختار به خودکفایی رسیدند و ما در حال کشیدن یک نفس راحت می باشیم😀😀

پ. ن۳: با عرض پوزش تصویر بصورت عمودی آپلود شد و باید نود درجه می چرخید که هر چی تلاش کردم نشدکه نشد... 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۲
**روشنا **

نظرات  (۹)

۰۳ اسفند ۹۷ ، ۱۰:۴۳ علیـــــ ََ
:|
پاسخ:
😑😑😑😑
سلام
برای دو سال و نیم خیلی عالیه...
پسر من سه سال و سه ماهشه... من و مادرش  رو میکشه... توی همین کیفیت...
و البته آرم اکثر شبکه ها مخصوصا پویا رو هم خیلی خوب میکشه...

اینها حساسیت تجسمی شون بالاست...
پسر من به رنگها هم خیلی حساسه...
پاسخ:
سلام
بله توی اکثر زمینه ها استعداد خیلی خوبی داره مثلا یه شعری رو که یبار میشنوه
فورا یاد میگیره و تکرار میکنه... الان چنتا سوره ی کوچیک هم حفظ داره... دعای فرج هم از حفظ میخونه
ان شاءالله خدا آقازادتون رو براتون حفظ کنند  در پناه امام زمان عج 
سپاس از حضور و نظر شما

۰۳ اسفند ۹۷ ، ۱۴:۳۹ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
خدا حفظش کنه
باز خوبه توضیحات نوشتین من اولش فکر کردم یه سامورایی هست که رو ببری یا پلنگی سواره ... اصلا معلوم نبود مختاره :)
+ ولی عجیب نیست به نظرتون که به همچین سریالی علاقه منده بچه تو این سن معمولا فوتبالیستها یا باب اسفنجی و ... میبینه نه مختارنامه و ...
پاسخ:
سلام 
سلامت باشین
دقیقا شبیه یه سامورایی هست... موافقم😁😁
ولی خب نسبت به سنش خیلی عالیه بنظرم.. 
کارتون هم میبینه شبانه روز شبکه ی پویا رو رصد میکنه... ولی خب علاقه ی عجیبی هم به امام حسین ع و حضرت عباس ع و شخصیتهای کربلا داره... حتی مادرش وقایع کربلا رو براش بصورت قصه تعریف میکنه خیلی لذت میبره 
کلا دنیای عجیب و متفاوتی نسبت به بقیه ی همسن و سالاش داره خیلی زیاد
ماشالله :)
پاسخ:
سپاس از حضورتون😇😇
آ ماشالله استاد خواهر زاده
پاسخ:
زنده باشیدجناب
سپاس از حضورتون😇😇
نمره اش 20

خدا حفظش کند براتون.
پاسخ:
سلامت باشید
سپاس از لطف شما
۱۶ اسفند ۹۷ ، ۲۱:۵۶ هادی کاویانمهر
احسن ادمهای موفق ازجای کوچیک شروع کردن تشویق کردن بهترین هدف برای بچه هستش .موفق وموید
پاسخ:
دقیقا بنده هم همیشه کوچکترین کارهاشو بزرگ جلوه میدم و کلی ازش تعریف میکنم
دیگه اعتماد به سقف پیدا کرده خواهرزادمون
۱۷ اسفند ۹۷ ، ۱۴:۱۴ هادی کاویانمهر
باسلام انشالله خاله خوبی براش باشی ودرضمن الگوی زندگی شون بشی
پاسخ:
ان شاءالله
ممنون از محبتتون
۱۷ اسفند ۹۷ ، ۱۹:۲۷ هادی کاویانمهر
باتشکر.موفق وموید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">