ماه و ماهی

ماه و ماهی

من جمله تو بودم و نمے دانستم ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

شوق رسیدن...

سه شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۶ ق.ظ

خوش به حال  اون قدمهای 

خسته و بی رمقی که

امشب 

بعد از چند شب و روز

پیاده روی

به حریم حرم

رسیده اند و با چشمان

بارانی

خیره به 

بارگاه نورانی

شما

دست بر سینه میگذارند

و... 

السلام علیک یا اباعبدالله 

الحسین علیه السلام


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۸
**روشنا **

نظرات  (۵)

ان شاالله سال دیگه شما هم راهی میشید
پاسخ:
ممنون از دعای خیلی خیلی خوبتون.. 
ان شاءالله برای همه ی آرزومندا و همچنین شما
(:
۰۸ آبان ۹۷ ، ۰۰:۲۲ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
واقعا خوش به حالشان. 
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین
التماس دعا.
پاسخ:
بله واقعا... 
محتاج دعای شماییم! 
سپاس از همراهیتون
۰۸ آبان ۹۷ ، ۱۴:۵۱ جناب منزوی
از حسادت خوشم نمیاد ولی تو این قضیه حسادت هم عبادته
پاسخ:
حسادت نیست.. شاید بشه گفت غبطه!!! 
عجب حس معنوی قشنگی داره این لحظه....
پاسخ:
امیدوارم هر کی آرزو داره این لحظه رو تجربه کنه بهش برسه.. 
۰۸ آبان ۹۷ ، ۲۰:۵۱ جناب منزوی
هدفم شما نبودید. خودم رو عرض کردم که به این افراد حسادت کردم یا به قول شما همون غبطه !!!
پاسخ:
واژه ی حسادت بار منفی داره... برای خودتونم همون بگید غبطه
:) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">