ماه و ماهی

ماه و ماهی

من جمله تو بودم و نمے دانستم ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

راهی حرم...

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۳۷ ب.ظ

بنده ی گدا کجا که شامل لطف رضا بشود.. 

عبد بی حیا کجا که راهی کرب و بلا بشود.. 

خجلت زده ام کردی... 

از بس که کرم کردی.. ‌

از لطف گدایت را راهی حرم کردی... 

پ. ن: بعد از یه مدت خیلی طولانی ان شاءالله راهی حرم امام رئوف هستم و فقط خدا و آقای رئوفم میدونند که چه حس وصف ناشدنی دارم و چقدر این چند بیت وصف حال و هوای منه... 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۲
**روشنا **

نظرات  (۶)

التماس دعا دارم.
دعا کنین آقا ما رو هم بطلبه.
پاسخ:
محتاجیم
ان شاالله بزودی قسمتتون بشه
خوش به سعادتتون
التماس دعا
پاسخ:
ان شاالله قسمت شما
(:
۱۳ شهریور ۹۷ ، ۱۴:۳۶ مجهول الحال :)
منو یادت نره :)
زیارتت قبول :)

پاسخ:
قبول حق
چشم حتما
التماس دعا...
پاسخ:
بیاد بچه های بیان بودم
(:
التماس دعای فراوان روشنای عزیز:)
پاسخ:
اگه قابل باشم همه رو دعا کردم
(:
زیارتتون مقبول درگاه حق
پاسخ:
متشکر از لطفتون
التماس دعا در این ایام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">