ماه و ماهی

ماه و ماهی

من جمله تو بودم و نمے دانستم ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

راهی...

پنجشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۷، ۰۶:۲۰ ب.ظ

 

اولین شب جمعه ی ماه قشنگ رجب المرجب ،شب لیلة الرغائب،شب قشنگ آرزوها  دعوتم کردید برای بار دوم بیام توی هواتون نفس بکشم...به معنای واقعی کلمه زندگی کنم و تمرین بندگی و اگه لایق باشم بازم بشم خادمتون... 

من دارم میام...بار سفر بستم... لباس خادمی هم همرامه... 

ای کاش لایق این لباس خاکی رنگ و بی ریا باشم.. ای کاش توی این سفر نگاهم کنید... ای کاش خالصانه فقط و فقط برای خدا و شما خادمی کنم... 

کمکم کنید توی شبا و روزای قشنگ ماه رجب حسابی خونه ی دلمو تکون بدم... بریزم دور هر چیزی که جاش توی خونه ی دلم نیست و دلمو تنگ و دست و پاگیر کرده... 

کمکم کنید مثل خودتون فقط برای خدا کار کنم... فقط خدا

خیلی حرفا دارم که با شما بزنم... خیلی بغضا رو نگه داشتم که کنار شما باز کنم... میدونم که مثل همیشه سنگ صبورم میشید و بعد از همه ی گله و شکایت ها با یه لبخند همه ی دردمامو دوا میکنید... 

من دارم میام... 

 

 

 

نظرات  (۱۱)

سلام ،خوش به سعادتتون.تصویر بسیـــــار زیباست.
پاسخ:
دعاگوی دوستان هستیم
نظر لطف شماست
۱۶ اسفند ۹۷ ، ۲۰:۴۲ دختـرِ بی بی
جای ما را کنار شهدا خالی کن...
پاسخ:
چشم دوست عزیز حتما اگه قابل باشم دعاگو هستم
۱۶ اسفند ۹۷ ، ۲۱:۴۰ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
التماس دعا داریم
پاسخ:
محتاجیم
اگه قابل باشیم دعاگو هستیم
۱۶ اسفند ۹۷ ، ۲۱:۵۰ هادی کاویانمهر
باسلام تشکرعالی بود.موفق وموید
پاسخ:
نظر لطف شماست
سپاس از حضورتون
۱۷ اسفند ۹۷ ، ۱۴:۱۶ هادی کاویانمهر
باسلام .تشکرموفق وموید
پاسخ:
تشکر از لطف شما
۱۷ اسفند ۹۷ ، ۱۹:۲۷ هادی کاویانمهر
موفق وموید
۱۸ اسفند ۹۷ ، ۰۰:۰۱ دختر روشنا :)
چه جالب هم نام هستیم :) 

پاسخ:
خوشبختم دوست عزیز😇😇
به سرزمین عاشقان جهاد و شهادت و خون، خوش آمدید.
پاسخ:
ممنون از شما
 شما اهل خوزستان هستید؟
نه،
چند روزی در ستاد راهیان اهواز هستم.
پاسخ:
جالب شد
بنده هم اهواز هستم
به اهواز خوش اومدید
دعامون کنید
پاسخ:
تشکر
محتاج دعاییم
۲۱ اسفند ۹۷ ، ۱۶:۴۱ جناب منزوی
التماس دعا داریم :)
پاسخ:
 محتاج دعاییم
سپاس از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">