ماه و ماهی

ماه و ماهی

من جمله تو بودم و نمے دانستم ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

اذن حضور...

پنجشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۵۷ ب.ظ

دلم پر میزنه برا روضه ی آقا...برای حال خوب و حس سبکی اشکای بعد از روضه... 

تا امروز که هنوز قسمتم نشده جایی برم دیگه کم کم دارم نگران خودم میشم... 

البته دیشب هم خواهری زنگ زد که بریم هئیت مداح سیدرضا نریمانی اما بدلایلی نشد... 

امشب شب چهارم و شب حر  و فرزندان حضرت زینب(س)  هست؛ 

کاش امشب خودشون بطلبن و اجازه ی حضور بدن... 


نظرات  (۲)

هر جا به یاد سید الشهدا علیه السلام افتادی و دلت لرزید و چشمانت درخشید
بدان که آنجا مجلس فرزند زهرا سلام الله علیهاست
التماس دعا
پاسخ:
ان شاءالله همینطوره
محتاجیم. شما هم التماس دعا
منم هنوز امسال قسمتم نشده... هیعییی...
پاسخ:
میشه بزودی ان شاءالله
(:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">