ماه و ماهی

ماه و ماهی

من جمله تو بودم و نمے دانستم ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

آزاده باشید...

چهارشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۳ ب.ظ



دلیریان، خبرنگار حوزه دفاعی در صفحه خود در توییتر نوشت:

چاقوی بزرگی دستش بود، خشن از موتور پیاده شد، گفت گوشیتو بده؛ گفتم گوشیمو نبر، نمیتونم بخرم دیگه

گفت بده، دادم و رفت نشست روموتور؛ ناخودآگاه گفتم گوشیمو نبر،من دارم میرم کربلا

بخدا خشکش زد؛گوشی رو پس دادوگفت"اگه غیر ازاین،جمله ای میگفتی محال بود پسش بدم" و رفت

بعد از اینکه سوار موتورش شد و رفت، چندین بار اومد اطرافم دور زد؛ اسم "کربلا" چنان اثری گذاشته بود روش که هنوز حالش بد بود

چندین بار دور زد و نگاهم کرد؛ نهایتا رفت

خدایا، من اسم امام حسین رو هم نیوردم، فقط گفتم زائر کربلا هستم؛ چنان زیر و رو شد که حال خودمم منقلب شد از حال اون


#اربعین 


پ. ن: نمیدونم دریافت و عکس العمل شما نسبت به حرکت اون زورگیر چیه... اما من با خوندن این مطلب  تنها یک جمله در ذهنم نقش بست و اون  جمله ی تاریخی اباعبدالله الحسین در کربلاست.. 

 « اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید»

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۵
**روشنا **

نظرات  (۷)

۲۵ مهر ۹۷ ، ۲۳:۰۶ ابوصامد رضوان
یا ابا عبد الله

منم فقط می تونم بگم 
خوش بحالش زائر کربلاست
کاش سلام مارو برسونه
پاسخ:
 بله واقعا خوش به سعادت همه ی زائرین اربعین
ان شاءالله روزی و قسمت شما.. 
۲۵ مهر ۹۷ ، ۲۳:۰۷ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
عالی بود.
التماس دعا.
پاسخ:
سپاس از همراهیتون
محتاج دعاییم... 
۲۷ مهر ۹۷ ، ۰۹:۳۸ عبداله رضوی
مرسی زیبا بود
پاسخ:
خواهش میکنم
سپاس از همراهیتون
۲۷ مهر ۹۷ ، ۱۲:۴۱ سرباز مهدی
سلام ، دمش گرم ، هرکی بین شما دوستان زائر کربلاست برا ما هم دعا کنه بزودی قسمت ما هم بشه التماس دعا...
پاسخ:
ان شاءالله 
محتاج دعای شما هستیم
همین یه جمله کافی بود سر صبحی چشمام رو تر کنه ...
پاسخ:
بله خیلی تاثیر گذار بود این اتفاق... 
۰۱ آبان ۹۷ ، ۲۲:۵۱ هادی کاویانمهر
کربلا، مدت‌هاست در آرزوى دیدار تو مى‏‌سوزم و مى‏‌سازم
کربلا عطش استشمام بوی سیب وجودم را ذوب می‌کند
کربلا تو خود عنایتى کن و مرا به آستانت ‏بخوان کربلا جواب سلامم را بده با هر زبانى که تو را بیشتر رضاست!
و ای کربلا! می‌دانم تو هم مثل ما منتظری! منتظر منتقم خون حسین (ع)!
 
الهی انشدک بدم المظلوم! الهی انشدک بدم المظلوم! الهی انشدک بدم المظلوم…
عجل لولیک الفرج
عجل لولیک الفرج
عجل لولیک الفرج=انشالله قسمت همه دوستان بشه .موفق وموید
پاسخ:
ان شاءالله زیارت امام حسین ع قسمتتون بشه بزودی ما رو هم دعا بفرمایید! 


چی میشه گفت....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">