ماه و ماهی

ماه و ماهی

من جمله تو بودم و نمے دانستم ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

کسی می آید...

شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۳۰ ب.ظ

من خواب دیده ام 

که کسی می آید...!! 

من خواب یک ستاره ی قرمز دیده ام... 

و پلک چشمم هی می پرد... 

و کفشهایم هی جفت می شوند... 

و کور شوم اگر دروغ بگویم... 

من خواب آن ستاره ی قرمز را 

وقتی که خواب نبودم دیده ام... 

کسی می آید... کسی می آید

کسی دیگر... 

کسی بهتر... 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۳۱
**روشنا **

نظرات  (۱)

۳۱ فروردين ۹۸ ، ۲۳:۴۹ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
عیدتون مبارک
التماس دعا :)
پاسخ:
سلام جناب استاد
عید شما هم مبارک:) 
محتاج دعاییم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">