ماه و ماهی

ماه و ماهی

من جمله تو بودم و نمے دانستم ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

نیامدی...

جمعه, ۵ مرداد ۱۳۹۷، ۰۷:۴۷ ب.ظ

دوباره

صبح... 

ظهر... 

نه!!! 

غروب شد... 

                     نیامدی...! 


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۵
**روشنا **

نظرات  (۴)

۰۵ مرداد ۹۷ ، ۱۹:۵۳ بابای نرگس
اللهم عجل لولیک الفرج... 
۰۵ مرداد ۹۷ ، ۲۰:۰۲ سِـــــــد جَــــــواد
:(
بیاد ریخت امثال منو ببینه؟
پاسخ:
نه بیان به دادمون برسن!!! 
به داد جهان!! 
:(
۰۵ مرداد ۹۷ ، ۲۰:۲۰ سِـــــــد جَــــــواد
:(
اون از مصلحت نظام
اینم از مصلحت جهان که بدون ولی بمونیم
پاسخ:
بدون ولی نیستیم!!  از نعمت وجود ایشون کائنات سرپا هستند.. 
البته خدا رو شکر بخاطر وجود نازنین امام خامنه ای( دامت برکاته) 
۰۵ مرداد ۹۷ ، ۲۰:۳۱ سِـــــــد جَــــــواد
اعتقاد دارید به حرفی که میزنید؟ یا فقط یاد حدیث تشبیه حضرت به خورشید میافتید که از پیامبر نقل شده؟

من ناقص و گناه کارم
حضرت برای گناه کاران نیست و کاری با آن ها ندارد
پس حضرت کاری با امثال من ندارد
پاسخ:
کدوم حرف؟ نعمت وجودشون؟ این یه حقیقته جاری و ساری در نظام عالم هست و  اعتقاد و یا عدم اعتقاد بنده لطمه ای بهش نمیزنه!!! مثل اینه که بگیم آب در صد درجه میجوشه و فقط وقتی بهش اعتقاد داشته باشی این اتفاق میفته... 
اتفاقا حضرت دنبال گنه کاران هستن و هر لحظه در انتظار برگشتشون..  درست مثل یه عبد گنه کار و معبود... 
اگه بنا بود ایشون فقط در پی صالحین باشند و بقیه رو رها کنند دیگه چه نیازی بود به ظهور؟چرا که قریب به اکثر مردم جهان در کفر و گناه بسر میبرند و به گفته ی شما حضرت کاری به اونا نداره اتفاقا حضرت برای گنه کاران هر روز و شب دعا میکنند.. خیلی بی انصافیه اینکه بگم چون گنه کارم کاری با من ندارند... 
من ادعای بی گناهی و معصومیت ندارم ولی با تمام وجودم دوسشون دارم با تموم گنه کار بودنم برای ظهورشون دعا میکنم چرا که خودشون گفتند برای فرج من دعا کنید و نگفتند بی گناهان و صالحین برای فرج من دعا کنید چرا که من گناهکار بیشتر از هرکسی به فرجشون نیازمندم... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">