ماه و ماهی

ماه و ماهی

من جمله تو بودم و نمے دانستم ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

دسته گل جناب نفس

يكشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۰ ب.ظ

آخه من با این نفس خاله چیکار کنم خدایا!!! 

دیشب گوشی مبارک رو برداشته که طبق معمول همون فیلم کذایی محبوبش رو که به دستور خود جناب نفس دانلود کرده بودم رو تماشا کنه بعد توی یه لحظه که من ازش غافل شدم تموم عکسا و فیلمای سفرم به جنوب رو پاک کرده... 😥😥😢

هر کاری هم کردم با این نرم افزارهای ریکاوری برنگشتن... ای خدااا😦😦

الان فقط دارم به این فکر میکنم که وقتی جمعه تشریفشون رو میارن اینجا چجوری تنبیهش کنم که یکم از این درد و رنج عظیم کاسته بشه... این فقدان... این مصیبت.. این بلای ناگهانی... ای خدااا😟

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۸
**روشنا **

نظرات  (۶)

یعنی هیچکدوم از نرم افزارهای ریکاوری نتونستند عکسها رو برگردونند ؟؟؟!! 
البته در مورد فیلم ,  منم همین مشکل رو داشتم ولی عکسها خیلی راحت ریکاوری می شدند  . 
شاید وبلاگ دنیای کامپیوتر  ( با مدیریت عرفان ) یا وبلاگ کالی یوزر  بتونه بهتون کمک کنه. 

پاسخ:
دو سه تا شون رو امتحان کردم و دیگه دیدم جواب نمیدن ناامید شدم... 
ممنون از راهنماییتون
میشه آدرس این وبها رو هم لطف کنید؟
۱۹ آذر ۹۷ ، ۱۶:۳۱ جناب منزوی
نفسِ خاله، نفسِ خاله رو گرفت :/   :)
تو قسمت حافظه ی نهان (پنهان) گوشی چطور؟
معمولاً در حافظه " محل ذخیره اصلی " تو قسمت " DCIM (پوشه) قرار داره و یه پوشه به اسم .thumbnails وجود داره، من یه بار عکس های که پاک کرده بودم رو اونجا پیدا کرم. اگه چنین پوشه ای نیست باید از حالت مخی خارجش کنید
پاسخ:
دقیقاااا😑😑
نه متاسفانه همه جا رو گشتم... خبری نیست
ممنون از راهنماییتون جناب
خواهش می کنم . قابلی نداشت 
+
وبلاگ دنیای کامپیوتر: 
computer24.blog.ir

+
وبلاگ کالی یوزر : 
kaliuser.blog.ir

پاسخ:
سپاس از محبت شما😊
۲۰ آذر ۹۷ ، ۰۱:۰۴ سربازکوچولو ...
سلام وبلاگتون رو دنبال کردم خوشحال میشم وبلاگمو دنبال کنید 
پاسخ:
سلام خوش اومدین.. 
شما هم دنبال شدین
گناه داره کاریش نداشته باش
پاسخ:
من حالا عصبانی بودم یه چیزی گفتم
کی دلش میاد  نفس خاله رو تنبیه کنه؟؟ هان؟؟
فدای یه تار موی جناب نفس😊
افرین :)
پاسخ:
😊😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">