ماه و ماهی

ماه و ماهی

من جمله تو بودم و نمے دانستم ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

حکایت عاشقی...

دوشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۵۳ ب.ظ

تنها دلم برای شما تنگ می شود.. 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۲
**روشنا **

نظرات  (۷)

لایک
پاسخ:
سپاس از حضورتون
خواهش می کنم . قابلی نداشت .
پاسخ:
(:
ما رو هم دعا کنین
پاسخ:
محتاج دعای شماییم عزیزم

سلام

این کاراکترها  دقیقا چه معنایی دارند و من از کدام سایت یا وبلاگ می تونم معنای دقیق این کاراکترها رو یاد بگیرم ؟؟؟

مثلا کاراکتر نقطه  چه معنایی دارد؟؟   .  یا کاراکتر  سه نقطه  . یا این  لبخندها  دقیقا  چه معنایی دارند ؟؟؟

بعضی وقتها این لبخندها بصورت معکوس تایپ می شوند و من نمی دانم که دقیقا منظور نویسنده چیه  و  این میتونه باعث سو تفاهم بشه .

+

اگر امکانش هست یک  آدرس به من بدهید که این زبان رو یاد بگیرم . ممنون .

پاسخ:
این کاراکترها زبان خاصی نیستند و جای خاصی هم آموزششون نمیدن... 
این کارکتر (: همون شکلک خنده هست که نود درجه چرخیده
معکوسش هم  شکلک ناراحتی هست) :
منظورتون رو از کاراکتر نقطه و سه نقطه متوجه نشدم
۱۲ آذر ۹۷ ، ۲۲:۴۶ جناب منزوی
دلتون روشن
دعامون کنید
پاسخ:
سپاس از حضورتون
محتاج دعای شما هستیم


یکی از کاربران ناشناس  در یکی از پستهای وبلاگتان فقط  علامت  .  را گذاشته بود که شما ایشان را  تشویق کردید که یکبار دیگر پست را بخواند . نمی دانم شما بودید یا یک بلاگر دیگر.  دقیقا یادم نمی آید .

خب سوال اینجاست این علامت  .  چه معنایی دارد .


یا علامت  ...  چه معنایی دارد  چون برخی کاربران ناشناس  علامت  ...  را  در سایتها  و وبلاگها بکار می برند .

 

یا عبارت :  سلام .....

چه معنایی دارد

ایا اینها کاراکترهای مخصوص  چت هستند ؟؟؟







پاسخ:
اون کاربر ناشناس اول یه نظری داد و من هم در پاسخشون اون مطلب رو عرض کردم ولی بعد ایشون نظرشون رو
ویرایش کردند و به نقطه تغییر دادند.. 
در مورد علامت سه نقطه هم من اطلاعی ندارم که منظوز کاربران و بلاگرهای دیگه چی میتونه باشه ولی بنده گاهی اوقات به معنای ادامه داشتن مطلب و یا ایجاد فاصله با جملات قبل استفاده میکنم! 
و ایضا دل ما هم :))
پاسخ:
:)) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">