ماه و ماهی

ماه و ماهی

من جمله تو بودم و نمے دانستم ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

تمام دنیای تو...

پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۹ ق.ظ

حسودیم میشود... 

من حسودیم میشود به تو... 

به تویی که رهایی... بی هیچ وابستگی... بی هیچ قید و بند و هیچ تعلقی... 

من حسودیم میشود به چشمهایت...

نه ترسی...نه غمی.... نه تردیدی... و نه هیچ حس دست و پا گیر دیگری... 

من سخت حسودیم میشود به دنیای بی آلایش و پاک و صاف و ساده ات... به خنده های معصومانه و بی ملاحظه ات... 

حسودیم میشود به تویی که خودت هستی... خود خودت!! در میان همه ی آدمهایی که هر لحظه هزار رنگ و هزار چهره هستند... 

حسودیم میشود به تویی که آزاد و رها زندگی را زندگی میکنی... 

حسود نیستم،

اما... 

 باور کن!! 

تمام دنیای تو را عاشقم... 




موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۵
**روشنا **

نظرات  (۷)

۱۵ آذر ۹۷ ، ۰۰:۵۶ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام.
بسیار زیبا نوشتین. قلمتون پایدار.
پاسخ:
سلام
زیبا خوندین..سپاس از توجه و‌حضورتون
سلام
حالتون خوبه؟ ؟؟
خوش حال شدم برگشتین
پاسخ:
سلام عزیزم.. بله الحمدلله
ممنون که بیادم بودی خواهری
کلی ستاره ی روشن برای خوندن دارم از دوستان عزیزم
حتما سر فرصت به همشون سر میزنم از جمله شما
(:
۱۵ آذر ۹۷ ، ۱۴:۳۰ جناب منزوی
دنیاتون رو بسازید :)

سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه :)
پاسخ:
سلام
بله،اما دنیای بعضی ها خیلی قشنگ تره... 
ممنون از محبتتون
سلام
زیبا نوشتین :)
پاسخ:
سلام زیبا خوندین.. 
سپاس از حضورتون
:) 
چه دنیای قشنگی
پاسخ:
😊😊
به امید دنیایی خوش و خنده هایی خوش تر برای شما.
پاسخ:
سپاس از محبتتون... 
حسود
پاسخ:
😑😑😐

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">