ماه و ماهی

ماه و ماهی

من جمله تو بودم و نمے دانستم ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

ببخش جاماندم...

چهارشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۰۶ ب.ظ

پیاده محض تسلای قلب خواهرتان

وظیفه بود 

بیایم...

ببخش!!! 

جا

ما

ن

د

م



نظرات  (۶)

منم  جاموندم :/
پاسخ:
ان شاءالله سال آینده راهی بشین
ایشاالله :)
پاسخ:
😊😊
سلام.
جا مونده که زیاده.
من خودم به قسمت و طلبیده شدن اعتقاد شدید دارم.
هر دفعه خواستم برم یه بلایی سرم اومده که نتونستم ...
نمیدونم شاید واقعا آقا من رو فراموش کرده که نمیطلبه😢😢.

+نمیدونم چرا ولی دوست داشتم این نظرم ناشناس باشه.
پاسخ:
بله زیاده
ولی خیلیا شاید سالهای قبل رفتن.. 
بله منم به طلبیدن اعتقاد دارم.. چرا که واقعا سعادت میخواد( البته خودم رو عرض میکنم) 
ان شاءالله بزودی روزی و قسمتتون بشه.. مطمئن باشین آقا کسی رو فراموش نمیکنه.. 😊
ما رو هم دعا بفرمایید
چرا ناشناس حالا؟؟😉
ما که محتاج دعاییم به شدت.
آخه درد اینه دل هر ساله میخواد بره ولی یه شرایطی پیش میاد که نمیشه.(تو این همه سال یه بار زیارت خیلی کمه😢😢😢)
انشاالله قسمت همه عاشقان اهل بیت بشه.
+جوری نوشتین چرا ناشناس که یعنی فهمیدین کی هستم؟؟
پاسخ:
در هر صورت برای ما هم دعا کنید... 
همون یبار زیارت هم خودش سعادت میخواد!! 
ان شاءالله... 
بله فکر‌کنم از ادبیاتتون شناختم و ایموجی هاتون
(:
باز هم زائرتان نیستم
از دور سلام...
):
پاسخ:
ان شاءالله بزودی زیارت امام حسین ع قسمتتون بشه
(:
با هم ان شاءالله (:
پاسخ:
بله خواهری ان شاءالله
(:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">