ماه و ماهی

ماه و ماهی

من جمله تو بودم و نمے دانستم ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

شما گفتی بیا و من اومدم...

جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۲۱ ق.ظ

سر سفرت منو نشوندی حسین.. 

نمکت رو به من چشوندی حسین.. 

اونقدر آقایی که این بده رو.. 

توی روضت بازم کشوندی حسین.. 

لبیک یا حسین لبیک یا حسین

کیه که قلب اون اسیر نشده.. 

هیچ کس از روضه ی تو سیر نشده.. 

شما گفتی بیا و من اومدم.. 

شما گفتی بیا تا دیر نشده

لبیک یا حسین لبیک یا حسین

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۳
**روشنا **

نظرات  (۴)

این ایام التماس دعا
زیبا بود 👌
پاسخ:
محتاجیم به دعا
شما هم همچنین
ممنون از حضورتون... 
التماس دعا...
پاسخ:
محتاج دعای شما هستیم
عزاداریاتون قبول حق ...
التماس دعا داریم ....
پاسخ:
از شما هم قبول باشه
محتاجیم به دعا!! 
رحمت به مادرم که مرا مجلس تو برد

این شوق نوکری اثر شیر مــادر است
پاسخ:
بسیار زیبا... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">