ماه و ماهی

ماه و ماهی

من جمله تو بودم و نمے دانستم ...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

لبخند تو...

يكشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۰۵ ب.ظ

تو به من خندیدی و نمیدانستی من به چه دلهره از باغچه ی همسایه سیب را دزدیدم

باغبان از پی من تند دوید‌...سیب را دست تو دید،غضب آلود به من کرد نگاه

سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک و تو رفتی و هنوز

سالهاست که در گوش من آرام آرام خش خش گام تو

تکرار کنان میدهد آزارم و من اندیشه کنان

غرق این پندارم که چرا باغچه ی 

کوچک ما سیب 

نداشت!! 

..... 


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۷
**روشنا **

نظرات  (۵)

۰۷ مرداد ۹۷ ، ۲۱:۱۷ بابای نرگس
زیبا بود
پاسخ:
 و البته غم انگیز
):
((حمیدخان مصدق...))

من به تو خندیدم

چون که می دانستم

تو به چه دلهره از باغچه ی همسایه سیب را دزدیدی

پدرم از پی تو تند دوید

و نمی دانستی باغبان باغچه همسایه

پدر پیر من است

من به تو خندیدم

تا که با خنده خود پا

پاسخ عشق تو را خالصانه بدهم

بغض چشمان تو لیک

لرزه انداخت به دستان من و

سیب دندان زده از دست من افتاد به خاک

دل من گفت: برو

چون نمی خواست به خاطر بسپارد

 گریه تلخ تو را

و من رفتم و هنوز

سالهاست که در ذهن من آرام آرام

حیرت و بغض تو تکرار کنان

می دهد آزارم

و من اندیشه کنان غرق در این پندارم

که چه می شد اگر باغچه خانه ما سیب نداشت... 

((فروغ))

پاسخ:
به شاعرش آقای حمید مصدق هستند و این شعر هم از فروغ فرخزاد که خیلی زیبا خودش رو جای اون شخصیت مورد نظر آقای مصدق قرار داده.. و از منظر خودش سروده

۰۷ مرداد ۹۷ ، ۲۱:۴۱ استاد بزرگ
نوشته بسیار زیبایی بود.
موفق باشین
:)
پاسخ:
ممنون از لطفتون
:) 
بسیار عالی
پاسخ:
سپاس از محبتتون! 
وصف کاملی از اینکه میخوام ولی نمیتوانم و ندارم:)
پاسخ:
این هم یه زاویه ی نگاه میتونه باشه.. 


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">